fredag 7 maj 2010

Happy big b-day


Min kompis Sophie är världens bästa kompis. På riktigt. En sån där riktigt fin och fantastisk person som man bara stöter på ett fåtal gånger i livet. Jag knep henne när hon traskade runt i buffalos och savannbyxor på högstadiet. Jag visste att hon var en riktig guldtjej. Och det är hon verkligen. Fia, jag kan skriva en bok om hur bra du är. Men en sak måste jag nämna. Sophie är nämligen lite av en paradox. Söt som socker men med lika mycket under-bältet-humor som parkalkisarna nere vid Mariatorget. Och detta är såklart helt underbart.

Och nu tänker jag kalla dig det där som du hatar att jag kallar dig bara för att alla tror att det betyder något annat men som för mig bara är ett smeknamn av kärlek och inget annat. Fisan du är det bästa som finns! Och nu är du snart halvvägs till 50 för imorgon fyller du 25 år. Grattis grattis grattis!!!

pic från Sandra

1 kommentar: